آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

گفتگو ملی پوشان بعد شکست از ارژانتین

ملی پوشان والیبال

بازی افتتاحیه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵-ژاپن صبح امروز مابین تیم های ملی والیبال ایران و آرژانتین برگزار شد که در پایان این مصاف شاگردان خولیو ولاسکو از سد شاگردان کواچ عبور کردند تا نتیجه تقابل مربی پیشین و مربی جدید تیم ملی والیبال کشورمان به سود آرژانتین باشد.
بلندقامتان والیبال ایران در این دیدار ضمن عدم نمایش بازی دخور و شایسته نام ایران، با حساب ۳-۱ مغلوب حریف شده و استارت خوبی در جام سیزدهم نداشتند. پس از پایان این مسابقه ملی پوشان کشورمان در خصوص بازی به اظهار نظر پرداختند که در زیر می خوانید:

*مهدوی: در هیچ فاکتوری خوب نبودیم / می توانستیم سه بر صفر برنده باشیم
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: اصلاً خوب بازی نکردیم و واقعیت این است که در هیچ فاکتوری خوب نبودیم. در دریافت، اسپک، دفاع و توپ گیری عملکرد خوبی نداشتیم و تنها در یک دنده عبادی پور توانست چند سرویس پشت سر هم بزند وگرنه در سایر بخش ها عملکردمان رضایت بخش نبود. در توپ های برگشتی نتوانستیم خوب عمل کنیم و اگر چند تا از توپ های برگشتی را به امتیاز تبدیل می کردیم قطعاً شرایط کلاً فرق می کرد. می توانستیم سه بر صفر برنده باشیم، اما بازی اول همیشه شرایط خاصی دارد، مخصوصاً برای ما که سختی های زیادی را در ژاپن تحمل کردیم.

مهدی مهدوی خاطرنشان کرد: به تیم آرژانتین و ولاسکو تبریک می گویم و امیدوارم خودمان هم بتوانیم در ادامه شرایط بهتری پیدا کنیم. فکر می کنم عامل باخت تیم ما خوب بازی کردن آرژانتین نبود، بلکه بد بازی کردن خودمان بود؛ معتقدم که آرژانتین تیمی نبود که بخواهد ما را شکست دهد.

* عبادی پور: ولاسکو به یارانش یاد داده بود که در هر لحظه چه کنند / غافلگیر شده بودیم
دریافت کننده قدرتی زن جوان تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: بازی اول همیشه سخت و سنگین است. متاسفانه نمی دانم چه باید بگویم و فقط می دانم که ولاسکو برای این بازی تیمش را به خوبی آماده کرده بود. آن ها کم نقص بازی کردند و دست و پای ما را بستند. فکر می کنم ولاسکو به بازیکنانش یاد داده بود که در چه مواقعی باید چه کاری بکنند.

وی افزود: نتوانستیم عملکرد خوبی در بازی اول داشته باشیم، اما سعی می کنیم در بازی های بعدی بیشتر تلاش کنیم تا شرمنده نشویم. ورزش را نمی توان پیش بینی کرد ، اما شک نکنید ایران خیلی زود به شرایط ایده آل بازخواهد گشت. اشتباهات فردی زیادی داشتیم، اما حریف هم بسیار تاکتیکی بازی کرد. آن ها با عملکرد خوب خود ما را غافلگیر کردند. به هر حال باید این مسابقه را فراموش کنیم و به فکر بازی های بعدی باشیم.

* صنوبر: طبق عادت در بازی اول خوب نبودیم / برای پیروزی در هر مسابقه ای باید جنگید
دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: آرژانتین خوب بازی کرد و پیروز شد. ما هم در روز و شرایط خوب خود نبودیم؛ درست است که امتیاز این بازی را مانند سایر بازی ها نیاز داشتیم، اما فکر می کنم در بازی های بعدی بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم. آرژانتینی ها روی سیستم بازی کردند و با مدیریت مسابقه توانستند به پیروزی برسند. بازیکنان ایران هم امروز خیلی زحمت کشیدند، اما متاسفانه نتیجه مناسب کسب نشد.

بلندقامت ترین ملی پوش ایران خاطر نشان کرد: ایران طبق عادت در بازی های اول خوب نبود، اما شک ندارم که خیلی زود شرایط تغییر می کند. هیچ تیمی برای باخت نمی آید. درست است که به نظر می رسد دو بازی آینده ایران راحت است، اما برای پیروزی در هر مسابقه ای باید جنگید.

* موسوی: سطح ما بالاتر بود و نباید به تیم کوتاه قد آرژانتین می باختیم / اگر خودمان بودیم توان شکست ۳ بر صفر حریف را داشتیم
سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: بازی اول بود و می دانستیم که کار سختی خواهیم داشت، چراکه ولاسکو تیم ما را به خوبی می شناسد، اما این موضوعات دلیل خوبی برای شکست نیست. در اسپک اول مشکل داشتیم؛ این در حالی است که همیشه در تیم ایران وقتی دریافت اول به خوبی می رسد با تمام تیم های دنیا راحت بازی می کردیم، اما امروز با وجود اینکه دریافت هایمان عالی رسید نمی دانم چرا نتوانستیم خوب اسپک بزنیم. نمی دانم ایراد کارمان کجا بود که با یک تیم قد کوتاه مانند آرژانتین به مشکل خوردیم.

سید محمد موسوی افزود: برخی ها شاید بگویند که ما با مطرح کردن برخی مشکلات در ژاپن دنبال بهانه گیری هستیم، اما باید بدانیم که همان مشکلات واقعاً تاثیرگذار است. با این وجود ما نباید امروز به تیمی مانند آرژانتین می باختیم، چراکه سطح مان بسیار از این تیم بالاتر است. اگر خودمان بودیم باید ۳ بر صفر حریف را شکست می دادیم و فکر می کنم امروز توانش را هم داشتیم، اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در بازی های آینده این شکست را جبران کنیم.

گفتگو ملی پوشان بعد شکست از ارژانتین

تاریخ ارسال : ۱۷ام شهریور ۱۳۹۴
بازدید : 1186 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال