آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

تیم والیبال پیکان برنده نهایى پلى آف شد

تیم والیبال پیکان برنده نهایى پلى آف شد

تیم والیبال پیکان برنده نهایى پلى آف شد

 

 آخرین دیدار مرحله نیمه نهایى رقابت هاى والیبال قهرمانى باشگاه هاى کشور، گرامیداشت ٢٠٠ شهید والیبالیست، امروز برگزار شد و در پایان آن چهره دومین فینالیست این مسابقات مشخص شد. در این دیدار که به قضاوت محمد شاهمیرى و از ساعت ١۵ و ٣٠ در خانه والیبال تهران آغاز شد، تیم والیبال پیکان تهران پذیراى شهردارى ارومیه بود. دیدارى که برنده آن فرصت حضور در فینال بیست و نهمین دوره رقابت هاى لیگ برتر والیبال را پیدا مى کرد.
این مسابقه که پنج ست به طول انجامید در پایان با برترى ٣ بر ٢ یاران اکبرى مقابل تیم شهردارى ارومیه تمام شد تا تیم پیکان تهران در فینال این مسابقات حریف بانک سرمایه شود. بانک سرمایه پیش از این با شکست تیم ثامن الحجج خراسان موفق به راهیابى به فینال مسابقات شده بود.
پیکانى ها در حالى که دو ست ابتدایى این دیدار را باخته بودند با سه پیروزى پیاپى در سه ست متوالى توانستند میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

ست نخست  این دیدار ارومیه اى ها نمایش بهترى نسبت به میزبان خود داشتند و موفق شدند با حساب ٢۵ بر ٢٣ پیکان را از پیش رو بردارند.

ست دوم پیکانی ها بهتر عمل کردند اما شاگردان سیدعباسی در اواسط ست توانستند با استفاده از اشتباهات پیکانى ها در دریافت ، از حریف خود جلو بیفتند و ضمن حفظ برترى در پایان ست دوم با نتیجه ٢۵ بر ٢٢ به پیروزى برسند.

ست سوم پیکانى ها که چیزى برای از دست دادن نداشتند، کار خود را طوفانى آغاز کردند و در همان ابتدا چهار امتیاز متوالى کسب کردند. با این حال ارومیه اى ها عقب ماندگى خود را جبران کردند و بازى را در امتیاز ١٠ به تساوى کشاندند. در ادامه باز هم پیکانى ها جلو افتادند و با پیروزى ٢۵ بر ٢٠ در این ست، نتیجه بازى را دو بر یک کردند.

ست چهارم این مسابقه در اوج هیجان برگزار شد. جایی که هر دو تیم براى پیروزى تلاش مى کردند. سیدعباسى تغییراتى در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود تا با تغییر تاکتیک بتواند به برترى برسد. کم اشتباه بودن هر دو تیم در این منجر شده بود امتیازات یک به یک به دو تیم برسد. در ادامه و در دقایق پایانى پیکانی ها از میهمان خود پیش افتادند و موفق به شکست ارومیه شدند تا کار به ست پنجم کشیده شود. در این ست درگیرى ورمیلیو و سعید معروف به جایى رسید که شاهمیرى مجبور به اخراج کاپیتان ارومیه از بازى شد.

ست پنجم با اولین امتیاز براى پیکان آغاز شد و در ادامه هم برترى پیکانى ها را به همراه داشت تا در نهایت شاگردان اکبرى بتوانند برنده این ست و این دیدار شوند.
با این نتیجه  تیم پیکان تهران راهى فینال مسابقات و حریف دیگر تیم تهرانى، یعنى بانک سرمایه شد. شهردارى ارومیه هم در دیدار رده بندى باید به مصاف ثامن الحجج خراسان رفته و براى عنوان سومى تلاش کند.

تاریخ ارسال : ۱۲ام اسفند ۱۳۹۴
بازدید : 3238 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال