آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

چهره های برتر جام جهانی ۲۰۱۵

چهره برتر جام جهانی ۲۰۱۵

 

 

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ در حالی که سه شنبه رسما آغاز می شود که وب سایت معتبر worldofvolley از میرسعید معروف کاپیتان و پاسور ارزشمند تیم ملی کشورمان به عنوان یکی از ده ستاره برتر این رقابت ها نام برده است.
این پایگاه خبری تخصصی والیبال همواره با برگزاری نظرسنجی های گسترده و انتشار تحلیل های دقیق از اعتبار بالایی برخوردار بوده است و اکنون در اقدامی اسامی ۱۰ ستاره برتر حاضر در رقابت های ۲۰۱۵ جام جهانی را اعلام کرده است که در این بین نام میرسعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان پس از فکاندو کونته در رتبه نهم به چشم می خورد. توماس ادگار استرالیایی نیز پس از معروف دهمین ستاره برتر این مسابقات است.

اسامی ۱۰ چهره مشهور جام جهانی ژاپن به قرار زیر است:

۱– عثمانی ژونتورنا( ایتالیا)
۲- سرگی تتوخین( روسیه)
۳- ایوان زایتسف( ایتالیا)
۴- دیمتری موزارسکی( روسیه)
۵- مایکل کوبیاک( لهستان)
۶- مت اندرسون( آمریکا)
۷- بارتس کورک( لهستان)
۸- فکاندو کونته( آرژانتین)
۹- سعید معروف( ایران)
۱۰- توماس ادگار( استرالیا)

چهره های برتر جام جهانی ۲۰۱۵

 خبر های دیگر

سیامک افروزی، پزشک تیم ملی در خصوص آخرین شرایط بازیکنان پیش از آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۵ والیبال اظهار داشت: بعد از آخرین جلسه تمرین قبل از بازی با آرژانتین هر ۱۴ بازیکن تیم ایران در سلامت کامل به سر می برند و فقط به علت شرجی بودن سالن تمرین، عصر روز گذشته و تا حدودی صبح امروز مقداری دیهایدریشن (از دست دادن آب بدن) در بازیکنان مشهود بود که سعی شد با مصرف نوشیدنی های ویژه حاوی املاح و مواد معدنی تا حدود زیادی جبران شود.

وی ادامه داد: همچنین مشکل زانوی فرهاد قائمی نیز تا حدود زیادی مرتفع شده است و مشکلی از این لحاظ برای بازی مقابل آرژانتین ندارد. امیدوارم تا پایان مسابقات مشکلی از لحاظ آسیب دیدگی در تیم نداشته باشیم، چراکه مسابقات بسیار سنگین و فشرده است و باید در ۱۵ روز ۱۱ بازی در سه شهر مختلف برگزار کنیم.

افروزی در پایان شرایط کلی تیم را خوب توصیف کرد و خاطرنشان کرد: باید از علی پیشیاره، ماساژور تیم ملی هم که کمک شایانی در امر ماساژ ملی پوشان انجام می دهد تشکر کنم.

تاریخ ارسال : ۱۷ام شهریور ۱۳۹۴
بازدید : 1439 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال