آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

پیشنهاد بزرگ روس ها به سعید معروف

پیشنهاد بزرگ روس ها به سعید معروف

 

باشگاه زنیت کازان در حالی پیشنهاد مالی به مبلغ ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را به کاپیتان تیم ملی والیبال ایران داده که این رقم پیشنهادی در تاریخ والیبال کشورمان بی سابقه است.

//مبلغ پیشنهادی باشگاه متمول زنیت کازان روسیه به سعید معروف حدود یک میلیون یورو ( معادل ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) اعلام شده ، رقمی که بدون شک در تاریخ والیبال کشورمان بی سابقه است و نشان از جایگاه مرتفع این پاسور ایرانی در والیبال حاضر جهان دارد.

 

اگرچه کاپیتان تیم ملی والیبال ایران عنوان کرده که مسائل مالی را خیلی در انتخاب خود دخیل نمی داند اما در صورت قطعی شدن این انتقال سعید معروف به یکی از گران ترین بازیکنان ورزش کشورمان تبدیل می شود.

سعید معروف۲

البته با وجود ابراز تمایل معروف برای لژیونر شدن، این بازیکن یک مانع بر سر راه خود دارد و آن عدم رضایت باشگاه شهرداری ارومیه برای انتقالش به زنیت کازان روسیه است. شهرداری چی ها که امسال با صرف هزینه های گزاف عزم خود را برای کسب اولین قهرمانی ارومیه در سوپر لیگ والیبال کشور جزم کرده اند، بدون شک با جدایی معروف، کاپیتان و بهترین بازیکن خود صدمه زیادی خواهند دید و تاکنون نیز با جدایی وی موافقت نکرده اند.

 

بر اساس این گزارش، اگر چه برخی منابع خبری از ثبت قرارداد داخلی معروف با زنیت کازان و قطعی بودن این انتقال خبرداده اند، اما پاسور شهرداری ارومیه در آخرین اظهار نظر خود از انتظار برای رضایت نامه و همچنین ابراز امیدواری از همکاری شهرداری ارومیه سخن گفته و باید دید در نهایت یکی از بزرگترین نقل و انتقالات والیبال کشورمان اتفاق خواهد یا خیر.

 

……………………………..

در حالی که برخی منابع خبری کشورمان از قطعی شدن حضور معروف در زنیت کازان روسیه و ثبت قرارداد داخلی کاپیتان ایران با این باشگاه روسی خبر داده بودند، ولادیمیر آلکنو،

سرمربی تیم والیبال زنیت کازان روسیه با تکذیب خبر قطعی شدن انتقال معروف به اسپورت اکسپرس گفت: رسانه ها در انتشار این خبر عجله کرده اند، چرا که ما تنها در حال مذاکره با سعید معروف هستیم و هنوز قرارداد رسمی با وی امضا نکرده ایم. او فقط در لیست پاسورهای مدنظر ما وجود داشت.

وی افزود:زمانی که ما یک پاسور می‌خواستیم با بنجامین تونیتی، پاسور تیم ملی فرانسه توافق کردیم؛ با معروف هم مذاکراتی داشتیم، اما به توافق نرسیدیم. در حال حاضر هم معروف در ایران است و ما باید در فینال کاپ باشگاه های روسیه با بنجامین تونیتی بازی می کنیم.

سر مربی تیم روسیه

سرمربی تیم والیبال زنیت کازان روسیه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احتمال پیوستن معروف به این تیم وجود دارد نیز گفت: بله، اما هنوز هیچ قراردادی به ثبت نرسیده است. معروف بازیکن با کیفیتی است، اما نمی‌دانم چرا رسانه‌های ایران از قطعی شدن حضور معروف در روسیه خبر داده اند

 

تاریخ ارسال : ۲ام دی ۱۳۹۳
بازدید : 1330 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال