آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

پاسور سابق تیم ملی ایتالیا جانشین سعید معروف شد

پاسور سابق تیم ملی ایتالیا جانشین سعید معروف شد

والریو ورمیلیو

شهرداری ارومیه که در پی انتقال سعید معروف به تیم زنیت کازان روسیه یک هفته ای را با وحید سیدعباسی مصدوم گذراند بالاخره پس از مطرح شدن نام های مختلف بازیکن تیم کوپرا پیاچنزای ایتالیا را برای ادامه فصل به خدمت گرفت.

 

والریو ورمیلیوی ۳۹ ساله که سابقه نایب قهرمانی المپیک و قهرمانی در جام باشگاه های اروپا در سال ۲۰۱۱ را در کارنامه خود دارد این فصل را در خدمت باشگاه ایتالیایی پیاچنزا بود که با رایزنی های صورت گرفته از سوی باشگاه شهرداری ارومیه با فدراسیون والیبال ایتالیا و تیم باشگاهی کوپرا پیاچنزا به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست تا آخرین سال های بازیگری اش را در ایران سپری کند.

 

جهانگیر سیدعباسی سرمربی این تیم در خصوص جذب این بازیکن به خبرنگار گفت: حقیقتا در برهه ای از زمان با این شرایط روبه رو شدیم که تمامی پاسورهای مطرح جهان در باشگاه های بزرگ اروپایی بازی می کنند و انتقال هر کدام از آنها به ایران و تیم شهرداری ارومیه کار بسیار دشواری است زیرا هر یک از آنها به دنبال دیده شدن در میدان ها و عرصه های بزرگ جهانی هستند و به عقیده من جام باشگاه های اروپا معتبرترین جام باشگاهی در جهان است.

 

وی افزود: ما برای جایگزینی سعید معروف  در تیممان به دنبال چندین بازیکن رفتیم که بهترین گزینه ممکن برای ارومیه بازیکنی بود که تمام مسابقات مهم و معتبر جهان را تجربه کرده و ضمن دارا بودن تجربه بین المللی دیگر به دنبال بازی در چنین رقابت هایی نیست. به همین ترتیب سراغ ورمیگلیوی ایتالیایی رفتیم که هم سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایتالیا را دارد و هم دارای کلاس جهانی و اعتبار خاصی در میان پاسور های جهان است.

 

به این ترتیب والریو ورمیلیوی ایتالیایی جایگزین سعید معروف در تیم شهرداری ارومیه خواهد بود و طبق اعلام مسئولین باشگاه این بازیکن طی چند روز آینده به ارومیه می آید و این تیم را در بازی مقابل نوین کشاورز تهران همراهی خواهد کرد.

تاریخ ارسال : ۱۲ام دی ۱۳۹۳
بازدید : 1319 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال