آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

وزارت دفاع تا لحظه آخر مقاومت کرد

وزارت دفاع تا لحظه آخر مقاومت کرد

سرمربی شهرداری ارومیه پس از پیروزی مقابل وزارت دفاع گفت: همیشه علیه تیم هایی که خوب نتیجه می گیرند حاشیه سازی می شود/ تماشاگران نقش بسزایی در موفقیت شهرداری دارند. 

جهانگیر سید عباسی

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ عصر امروز تیم والیبال شهرداری ارومیه موفق شد در خانه و در حضور هزاران هوادار خود با نتیجه ۳ بر صفر وزارت دفاع را از پیش رو برداشته و با اقتدار تمام قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال لقب بگیرد. پس از این بازی جهانگیر سیدعباسی سرمربی شهرداری ارومیه در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود.

 

 

 

سرمربی شهرداری ارومیه در ابتدای سخنان خود به فرهاد نفر زاده به دلیل تیم جوان و پر انگیزه ای که دارد تبریک گفت و از عملکرد بازیکنان تیم وزارت دفاع در این دیدار تمجید کرده و افزود: می دانستیم که بازی سختی برابر تیم پر انگیزه وزارت دفاع داریم و خود را برای این بازی آماده کرده بودیم.

 

 

 

وی ادامه داد: بازی خوب تیم شهرداری ارومیه معمولا باعث می‌شود که انرژی حریفان در پایان بازی تحلیل برود ولی وزارت دفاع به قدری مصمم بود که تا آخرین لحظه تسلیم نشد و پا به پای ارومیه پیش آمد. حتی یاران وزارت دفاع در ست سوم عملکرد بهتری داشتند و این نشان از استقامت و انگیزه بالای آنان دارد.

 

 

 

سرمربی تیم شهرداری ارومیه تصریح کرد: برد در این بازی ساده نبود و شاید اگر تماشاگران نبودند نتیجه را واگذار می‌کردیم.

 

 

 

سیدعباسی در ادامه با اشاره به فشارهایی که بر این تیم وارد می شود، افزود: اخیرا جوی علیه تیم ما به وجود آمده که از اکنون شهرداری ارومیه را به عنوان قهرمان این فصل لیگ برتر عنوان می کنند و این به ضرر ماست. همیشه علیه تیم هایی که خوب نتیجه می گیرند حاشیه درست می کنند و به عقیده من اصحاب رسانه مسئولیت سنگینی در از بین بردن حاشیه از اطراف تیم ها دارند و امیدوارم این جو سنگینی که تنها علیه تیم ما به وجود آمده است به زودی فرو کش شود.

 

 

 

جهانگیر سیدعباسی در پایان از هواداران پرشور شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر کرد و آنان را یکی از عوامل پیروزی تیمش در این دیدار دانست.

 

تاریخ ارسال : ۲۹ام آذر ۱۳۹۳
بازدید : 1507 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال