آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

نقدی بر تیم ایتالیا در جام جهانی ۲۰۱۵ ژاپن

نقد تیم والیبال ایتالیا در بازی های جهانی 2015 ژاپن

نقدی بر تیم  ایتالیا در جام جهانی ۲۰۱۵ ژاپن

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در جام جهانی ۲۰۱۵ باید برابر تیمی قرار بگیرد که در حمله عملکرد فوق العاده ای دارد /  تیم ایتالیا  تیم مهاجم است و تیمی با بازیکنان فوق العاده در حمله !
به گزارش والیبال ، تیم ملی والیبال ایتالیا پس از برکناری بروتو چند بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کرده که مهمترین آنها خوان تورنا است؛ این بازیکن کوبایی الاصل است، اما بلنجینی، سرمربی جدید ایتالیا وی را به تیم ملی این کشور دعوت کرده است. پاسورهای سابق این تیم یعنی تراویسا و برانوویچ از ترکیب ایتالیا کنار گذاشته شده اند و یک پاسور جوان جایگزین آنها شده است. لانزا هم که در سال های گذشته اکثراً یک بازیکن ذخیره بود در این دوره از مسابقات با توجه به مصدومیت کوار و پارودی تبدیل به یک بازیکن ثابت شده که البته تا اینجای مسابقات هم عملکرد بسیار خوبی داشته است.
نقطه ضعف تیم ایتالیا را شاید بتوان دریافت اول دانست، اما در ۵ بازی اخیر عملکرد فوق العاده ای در حمله داشتند و یک تیم مهاجم به حساب می آید . با وجود اینکه یک بازی را هم به آمریکا باختند، اما حدود ۴۸ درصد در حمله اول موفق بودند؛ این در حالی است که آمار دریافت سالم آنها حدود ۳۰ درصد است.
پاسور ایتالیایی ها جوان است و چندان علاقه ای به کارهای سرعتی ندارد؛ به طوری که باتی و پیانو که سرعتی زنان این تیم هستند تا کنون در مجموع حدود ۴۰ اسپک بیشتر نزده اند. به این ترتیب باید گفت محوریت اصلی ایتالیا روی سه بازیکن به نام های زایتسف، خوان تورنا و لانزا است.
ایران اگر بتواند حداقل دو نفر از این بازیکنان را از جریان بازی خارج کند و عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار دهد می تواند به نتیجه دلخواه برسد؛ البته نباید فراموش کنیم که لاجوردی پوشان در زدن سرویس خیلی خوب هستند و به نوعی این بخش هم از نقاط قوت آنها محسوب می شود. ایتالیا بعد از تغییر مربی، سبک بازی اش تقریباً شبیه آمریکا شده است و در مواقعی که با توپ های بد روبرو می شوند سعی می کنند توپ را به دست دفاع بزنند تا در ادامه حمله بهتری را ترتیب دهند.

نقدی بر تیم  ایتالیا در جام جهانی ۲۰۱۵ ژاپن

تاریخ ارسال : ۲۴ام شهریور ۱۳۹۴
بازدید : 1337 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال