آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

نتیجه بازی والیبال ایران و ایتالیا ۲۵/شهریور/۱۳۹۴

نتیجه بازی والیبال ایران و ایتالیا 25/شهریور/1394

نتیجه بازی والیبال ایران و ایتالیا  ۲۵/شهریور/۱۳۹۴

تیم ملی کشورمان در تاریخ ۲۵  شهریور ماه ۱۳۹۴  در مقابل تیم  سرعتی و مهاجم  ایتالیا قرار میگیرد ، گفتنی این بازی در راستای بازی های جام جهانی ۲۰۱۵ انجام میگیرد  تیم ملی والیبال ایران تاکنون ۵ بازی را پشت سر گذاشته و دیدار  با ایتالیا  ۶  بازی ایران محسوب میشود  در ۵  بازی اول  ایران تنها  ۲  نتیجه پیروزی داشتیم که چندان خوشایند نبود  سوال این است : آیا تیم ملی والیبال ما به  المپیک ۲۰۱۶ ریو  صعود خواهد  کرد ؟ آیا امید های هواداران والیبال رنگ دیگری به خود  خواهد گرفت ؟ در بازی ایتالیا  تیم ملی ما  به شوک نیازمند است در صورتی که نتیجه ناراضی کننده  باشد پیکان انتقادات  به سوی کواچ خواهد بود و  کار تیم ملی را با کواچ به بن بست خواهد کشاند  .

با سیچلو از چاله به چاه می افتیم / اگر کارشناسان از عملکرد تیم دفاع کنند به شعور ملت توهین کرده و به آنها دروغ گفته اند / والیبال بخشی از غرور ملی ماست

حمیدی در واکنش به زمزمه های جایگزینی کواچ با سیچلو : فراموش نکنیم که ما نباید از چاله به چاه بیوفتیم. آقای سیچلو ممکن است مربی خوبی باشد اما برای تیم ملی ما مناسب نیست. ما باید حداقل به دنبال یک مربی هم طراز آقای ولاسکو باشیم وگرنه با این مربی ها کار ما درست نمی شود.

حضور داور زنی در ژاپن / حضور رئیس فدراسیون والیبال در ژاپن :  میتواند کمک موثری در بازی ایران ایتالیا  باشد. آیا داورزنی با حضورش تلنگر روحی به بازیکنان خواهد زد؟

ساعت بازی ایران ایتالیا :  ۱۰:۴۰ دقیقه به وقت ایران خواهد بود .

ست اول والیبال ایران  ایتالیا :  ایران با نتیجه  ۲۵  بر ۱۹   ست اول را به ایتالیا واگذار  کرد !

ست دوم  والیبال ایران  ایتالیا :  ایران نتیجه را واگذار کرد

ست سوم  والیبال ایران  ایتالیا : ایران  باخت ……….

در انتها زایتسف بعنوان بهترین بازیکن انتخاب شد

 

تاریخ ارسال : ۲۴ام شهریور ۱۳۹۴
بازدید : 1778 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال