آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

نتیجه بازی۴ایران و لهستان

دفاع روی تور ایران

 

دومین میزبانی ایران از لهستان از ساعت ۲۱ در تالار مجموعه ورزشی آزادی آغاز و در نهایت این لهستان بود که با برتری سه بر یک راهی کشورش شد. بازیکنان تیم ایران در این مسابقه با تشویق هزاران هوادار خود که از ساعت ها قبل ورزشگاه را کاملا پرکرده بودند وارد زمین شدند. تیم ملی کشورمان این بازی را با ترکیب شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مرندی و با هدایت اسلوبودان کواچ آغاز کرد. در آنسو لهستانی ها هم با همان ترکیب دیدار اول و باز هم در غیاب درژیزگا و کورک پای به این دیدار گذاشتند.

*ست اول(۲۵-۲۳ ایران)
اولین امتیاز به نام ایران ثبت شد.ب رتری دو امتیازی ایران خیلی زود توسط میهمان پاسخ داده شد و وقت استراحت فنی اول ۸ بر ۷ از آن تیم ملی کشورمان ثبت گردید. لازم به ذکر است که در همین امتیازات آغازین یک بار به علت روشن بودن نور موبایل تماشاگران و دو بار به دلیل درخواست ویدئو چک بازی متوقف شد. شرایط جدول این دیدار را بسیار حساس کرده بود و هیچ کدام از تیم ها حاضر به شکست و عقب نشینی نبودند. دو تیم شانه به شانه هم پیش رفتند تا اینکه توپ گیری های خوب انتهای زمین ایران این فرصت را به محمودی داد تا با اسپک های خود با سه امتیاز برتری ما را به وقت استراحت فنی دوم ببرد.
ایران سعی داشت با دریافت های خوب و نبوغ معروف قاصله امتیازی را حفظ کند ولی لهستانی ها هم که نمیخواستند پا پس بکشند فاصله را به حداقل رسانده و کواچ را وادار کردند در امتیاز ۲۱ بر ۲۰ درخواست وقت استراحت کند.بعد از این استراحت دو تیم تا امتیاز ۲۳ برابر پیش رفتند ولی این ایران بود که با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.
*ست دوم(۲۵ – ۲۰ لهستان)
سرمربی تیم لهستان درژیزگا پاسور اصلی خودش را به میدان فرستاد. قرمزپوشان مهمان این ست را بهتر آغاز کردند. سرویس های خوب آنها اندکی دریافت تیم ایران را با مشکل مواجه کرد و چند اشتباه پیاپی از تیم ما سه امتیاز برتری برای قهرمان جهان به همراه داشت. ایران که برتری وقت استراحت اول را به لهستان داده بود بازی را در امتیاز ۱۰ به تساوی کشاند ولی بازهم نماینده اروپا موفق شد فاصله را زیاد کند.کواچ در این دقایق از دو لیبرو استفاده می کرد،مرندی در دریافت اول و علیزاده در توپ گیری. سرویس های خوب لهستانی ها برتری را به آنها داده بود. کواچ دست به دو تعویضه زد و غفور و مهدوی را به میدان فرستاد اما اشتباهات پیاپی ایران کار را برای تیم ما سخت کرد.در نهایت این لهستان بود که با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ پیروز این ست لقب گرفت.
*ست سوم(۲۵-۲۰ لهستان)
شروع خوب لهستان خیلی زود از سمت ایران پاسخ داده شد ولی سرویس های قهرمان دنیا نظم تیم ما را بهم زد.ب رتری سه امتیازی لهستانی ها آنها را زودتر به امتیاز ۸ رساند. اشتباهات پیاپی ایران و خراب کردن یکی پس از دیگری توپ ها کواچ را در امتیاز ۱۴ بر ۱۱ مجاب به گرفتن وقت استراحت کرد. کواچ در این دقایق به شدت از عملکرد تیم ملی عصبانی بود.۱۶ بر ۱۳ امتیازی بود که در شروع وقت استراحت فنی دوم روی تابلو امتیازی نقش بسته بود. ورود مهدوی و زرینی و تغییر تاکتیک ایران هم در ادامه نتوانست جلوی پیشروی قهرمان دنیا را بگیرد. کواچ در این ست دو بار درخواست وقت استراحت کرد و شش بار تعویض انجام داد ولی هیچ کدام گره این ست را برای ما باز نکرد. لهستانی ها ست سوم را با همان امتیاز ست قبل یعنی ۲۵ بر ۲۰ پیروز شدند.
*ست چهارم(۲۵-۱۹ لهستان)
دو دفاع پیاپی از لهستان آنها را پیش انداخت ولی ایران با اسپک های میرزاجانپور که تمام قدرتش را به کار گرفت ۵ بر ۴ پیش افتاد و انتیگا تصمیم گرفت تا درخواست وقت استراحت کند. بعد از بازگشت دو تیم از تایم اوت این لهستان بود که زودتر به امتیاز ۸ رسید. معروف که به نظر می رسید بازی را رها کرده مشغول ایجاد جنگ روانی با نیمکت لهستان بود.ب رتری چهار امتیازی لهستان در ست چهارم کار را برای ایران سخت کرد. سرویس های عالی میهمان ابتکار عمل را از ایران گرفت.کواچ تا آخرین لحظه با تعویض های خود قصد داشت مانع شکست ایران شودولی هرچه زد به در بسته خورد.در نهایت لهستان موفق شد با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ این ست را به نام خود ثبت کند و با پیروزی سه بر یک مقابل ایران تا حدودی خیال خود را از صعود جمع کند.

نتیجه بازی ایران و لهستان دیدار ۴

تاریخ ارسال : ۸ام تیر ۱۳۹۴
بازدید : 1624 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال