آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

نتایج دیدار های مقدماتی تیم ملی والیبال ایران و فنلاند در ۳ بازی

بازی مقدماتی ایران و فنلاند

بازی مقدماتی ایران و فنلاند

جهت دیدن نتایج بازی های مقدماتی تیم ملی ایران و فنلاند در ۳ روز پنچ شنبه و جمعه و شنبه معادل ۲۴-۲۵-۲۶ اردیبهشت۹۴ به ادامه مطالب بروید

نتایج دیدار های مقدماتی تیم ملی والیبال ایران و فنلاند در ۳ بازی

 نتیجه بازی اول ایران و فنلاند در روز پنچ شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۴

عصر امروز در اولین دیدار دوستانه خود برابر میزبان صف آرایی کرد و با حساب ۳ بر صفر مغلوب این تیم شد.

 

شاگردان اسلوبودان کواچ در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ شکست خوردند تا نخستین دیدار دوستانه رسمی خود را واگذار کرده باشند. سعید معروف، سید محمد موسوی عراقی، فرهاد ظریف، حسن صنوبر، امیر غفور، فرهاد قائمی و میلاد عبادی پور ترکیب ابتدایی ایران در این دیدار دوستانه را تشکیل دادند و شهرام محمودی و عادل غلامی دو ملی پوش والیبال کشورمان به جهت مصدومیت در این مسابقه به میدان نرفتند.

 

حدود ۱۵۰۰ تماشاگر فنلاندی و ۵۰ تماشاگر ایرانی برای دیدار این بازی به سالن محل برگزاری این دیدار آمده بودند.

 

 کواچ:این اولین مسابقه دوستانه ما بود. ما یکبار دیگر سعی خواهیم کرد. شما می دانید که ما برای چی اینجا امده ایم. ما نیاز داریم به بهتر بازی کردن. قدرتمندانه تر بازی کردن. باید ذهنیتمان را عوض کنیم. برای بهتر شدن. باید سخت کار و تمرین کنیم.بوبان در خصوص ست های چهارم و پنجم که با توافق سرمربیان دو تیم برگزار شد و در ان ست تیم دوم ما به زمین رفت و یک ست را برد و یک ست را واگذار کرد، افزود: تیم دوم سخت و با قدرت بازی کرد. انها با توان بیشتری به میدان رفتند و جنگندگی بیشتری داشتند.

 

——————————————————————————————————————————–

 نتیجه بازی دوم ایران و فنلاند در روز  جمعه ۲۵ اردیبهشت۹۴

 

در دومین دیدار خود برابر این تیم نیز، ابتدا ست نخست را با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به سود خود کردند اما در ادامه با قبول شکست در ۳ ست متوالی با امتیازهای ۱۷ بر ۲۵، ۲۴ بر ۱۶ و ۲۲ بر ۲۵ در نهایت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شدند.

 

سعید معروف، سید محمد موسوی، فرهاد ظریف، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و حسن صنوبری ترکیب آغازین تیم ملی در این مسابقه را تشکیل می دادند و کواچ در این دیدار به تناوب از اکثر بازیکنان خود استفاده کرد.

 

همچنین امروز نیز حدود ۱۸۰۰ تماشاگر فنلاندی و تعدادی از هواداران ایرانی مقیم این کشور برای دیدار این بازی دوستانه به سالن مسابقه آمده بودند.

 

تیم ملی والیبال کشورمان فردا ( شنبه) در سومین دیدار دوستانه خود بار دیگر برابر فنلاند صف آرایی خواهد کرد و پس از آن روز یکشنبه به هلسینکی می رود و این شهر را به مقصد پراک در جمهوری چک ترک خواهد کرد.

—————————————————————————————————————

  نتیجه بازی سوم ایران و فنلاند در روز  شنبه ۲۶ اردیبهشت۹۴

شاگردان کواچ که پیش از این ۲ دیدار دوستانه خود برابر فنلاند را با نتایج ۳ بر صفر و ۳ بر یک واگذار کرده بودند، در این دیدار بسیار بهتر ظاهر شده و موفق شدند با کاهش اشتباهات قابل توجه خود در بازی های قبلی، اینبار خیلی راحت  حریف اروپایی خود را در ۳ ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۳ مغلوب کنند.

 

تیم ملی والیبال ایران این بازی را با ترکیب مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، علی علیزاده، امیر غفور، حمزه زرینی، فرهاد قائمی و سامان فائزی آغاز کرد و در ست های بعدی کواچ به تناوب همه بازیکنان را به بازی گرفت.

 

از این دیدار نیز استقبال قابل توجهی از سوی هواداران هر ۲ تیم بعمل آمده بود و هوادارانی ایرانی تیم ملی والیبال کشورمان نیز با وجود اینکه از اقلیت برخودار بودند، تا پایان بازی یکصدا بلند قامتان والیبال کشورمان را تشویق و صدای ایران ایران را در محل برگزاری این مسابقه طنین انداز کردند.

 

با برگزاری این مسابقه ماموریت شاگردان کواچ در فنلاند به پایان رسید و کاروان تیم ملی والیبال کشورمان فردا ( یکشنبه) به هلسینکی می رود و این شهر را به مقصد پراک در جمهوری چک ترک خواهد کرد.

 

نتایج بازی ایران و فنلاند

نتایج بازی ایران و فنلاند

تاریخ ارسال : ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۹۴
بازدید : 2796 بازدید

نظرات کاربران
لطیف
۱۳۹۴/۲/۳۱ - در ۱۲:۲۰ بعد از ظهر

سلام. لطفا سوتی به این بدی ندهید….
آدرش سوتی:
کواچ: در ادامه خط آخر به جای جنگندکی یک کلمه ی دیگه نوشته شده که خیلی زشته. لطفا اصلاحش کنید.

    لطیف
    ۱۳۹۴/۲/۳۱ - در ۵:۳۵ بعد از ظهر

    خواهش می کنم.

مطالب روز والیبال