آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

معرفی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران

معرفی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران

باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۸۷ آغاز و از همان زمان تا سال ۹۰ نیز در سوپر لیگ والیبال کشور تیمداری کرد. عمده شهرت زردپوشان به جهت به خدمت گرفتن محمدرضا گلزار ستاره سینمای کشور در کادرفنی این تیم و در کنار مربیانی چون علی پورعروجی و رضا ابراهیمی شکل گرفت. حواشی که در نهایت باعث شد ارتعاشات هیچ گاه نتواند موفقیت قابل توجهی کسب کند و سرانجام پس از کسب نتایج ضعیف در تیر ماه سال ۱۳۹۰ منحل شد. اما همزمان با بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال کشورمان فعالیت خود را اینبار در حمایت از ملی پوشان نوجوان والیبال کشورمان از سر گرفت.

 

علی شهیدیان مدیرعامل این باشگاه پس از جلسات متعدد با دکترداورزنی حمایت مالی تیم والیبال نوجوانان کشورمان را به مدت ۳ سال عهده دار شد. وی انگیزه اصلی خود را دوستی دیرینه با مرحوم حسین معدنی و حمایت از والیبال پایه بیان کرد. این برای نخستین بار است که یکی از تیم های ملی والیبال ایران در قالب یک تیم باشگاهی در لیگ برتر والیبال کشور شرکت می کند، اتفاقی که سال های گذشته نیز مسئولان فدراسیون والیبال بدنبال آن بودند و در نهایت در فصل ۹۳ محقق شد.

 

تیم والیبال ارتعاشات صنعتی از ترکیب تیم والیبال نوجوانان ایران که بتازگی عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده تشکیل شده و محمدوکیلی را در راس کادرفنی خود دارد. هدف اصلی حضور این تیم در سوپر لیگ والیبال افزایش تجربه و آمادگی آینده سازان والیبال کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ آرژانتین بیان شده است.

 

ارتعاشات صنعتی ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر با تیم های پیکان تهران، میزان خراسان، تعاون گنبد، جواهری گنبد و شهرداری تبریز همگروه است و کار بسیار دشواری در مقابله با تیم های قدرتمند گروه نخست دارد.

 

ارتعاشات صنعتی به نمایندگی از استان تهران در این دوره از رقابت ها شرکت کرده و مسابقات این تیم در خانه والیبال تهران برگزار می شود. لباس اول این تیم زرد رنگ است و تصویری از حسین معدنی مربی فقید والیبال کشورمان روی آن طراحی شده است.

پرچم ترکیب تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران در فصل ۹۳
ردیف نام پست تیم قبلی
 ۱ جواد کریمی سوچلمایی پاسور نوین کشاورز
۲ علی رمضانی پاسور
۳ بیژن براتی طرقی لیبرو پیکان تهران
۴  اسماعیل طالبی لیبرو متین ورامین
۵  رسول آقچه لی قطر پاسور جواهری گنبد
۶ اسماعیل مسافر دریافت/قدرتی فولاد عظیمی
۷  میثم پایدار دریافت/قدرتی کرمانشاه
۸  امیر حسین اسفندیار دریافت/قدرتی پیکان تهران
۹  مبربابک موسوی گرگری  دریافت/قدرتی شهرداری تبریز
۱۰  علی اصغر مجرد سرعتی زن میزان خراسان
۱۱  مهرشاد کتال  سرعتی زن سایپا البرز
۱۲  طیب عینی ثمرین سرعتی زن پیکان تهران
۱۳ توحید صمدی قطر پاسور
۱۴ بهنام باقری پاسور سایپا البرز
۱۵ سید علیرضا دریابیگی سرپرست
۱۶ محمد وکیلی مربی تیم ملی نوجوانان
۱۷ حمید جعفرزاده فرد کمک مربی
۱۸ کامبیز یعقوبی آنالیزور
۱۹ امیر هوشنگ داد مدیر رسانه ای
تاریخ ارسال : ۲۱ام آذر ۱۳۹۳
بازدید : 2050 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال