آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

معرفی تیم متین و رامین

معرفی تیم متین و رامین

 

تیم والیبال متین ورامین نخستین بار در سال ۱۳۹۱ با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری توسط شرکت فنی مهندسی کاراسازه متین به مالکیت امیرحسین قنبر قدم به سوپر لیگ والیبال ایران گذاشت.

 

این تیم در اولین سال حیات خود با ترکیی از بازیکنان بومی و با تجربه و با هدایت مصطفی کارخانه ضمن ارائه بازی های درخشان به فینال رسید اما در بازی پایانی مغلوب کاله آمل شد و به مدال نقره دست یافت.

دومین سال حیات ورامینی ها در لیگ برتر با تحولات گسترده ای همراه شد و جذب بازیکنان نامداری همچون مثلث قدرتمند تیم ملی والیبال ایران شامل؛ سعید معروف، سید محمد موسوی و شهرام محمودی در کنار ستاره هایی چون مجتبی میرزاجانپور، نیکولای نیکولوف، مصطفی شریفات و فرهاد نظری افشار، متین ورامین را به یکی از قدرت های لیگ ۹۲ تبدیل کرد. باشگاه متین همچنین دانیله بانیولی را در رأس کادر فنی خود به خدمت گرفت و با بهره گیری از مربی های داخلی چون عباس برقی و احمد مساجدی نیمکت وزنه داری را نیز روانه لیگ برتر کرد.

 

همانطور که روی کاغذ پیش بینی می شد، متین ورامین در دومین سال حضور خود در سوپر لیگ والیبال کشور نیز فینالیست شد و اینبار موفق شد ضمن انتقام شکست فصل گذشته خود از کاله آمل، برای اولین بار نشان طلای این رقابت را بر گردن آویزد. متین با این قهرمانی راهی مسابقات جام باشگاه های آسیا شد و خوش رنگ ترین مدال این رقابت ها را نیز کسب کرد و پس از آن با وجود از دست دادن ملی پوشان خود نمایش قابل قبولی را در رقابت های جام باشگاه های جهان ارائه کرد و پنجم شد.

*متین ورامین در لیگ بیست و هشتم

سومین سال حضور متین در مسابقات لیگ برتر والیبال اگرچه ابتدا با حواشی زیادی همراه شد و مسئولان این باشگاه ابتدا از عدم تیمداری متین در ورامین و انتقال این تیم به دامغان خبردادند، اما با وساطت مسئولان ورامینی این اتفاق نیفتاد و سومین حضور ورامینی ها در لیگ برتر باز هم با نام متین میسر شد.
حضوری که با تحولات زیادی همراه شد و از کادرفنی گرفته تا بازیکنان این تیم دستخوش تغییراتی زیادی شدند. جدایی دانیله بانیلولی، سعید معروف، سید محمد موسوی، فرهاد نظری افشار، شهرام محمودی، نیکولای نیکولوف، مجتبی میرزاجانپور و… اگرچه ابتدا هواداران این تیم را نگران کرد اما در ادامه مسئولان این باشگاه با به خدمت گرفتن بهروز عطایی، موفق ترین مربی چند سال اخیر لیگ برتر والیبال کشور و جذب بازیکنانی چون امیر غفور، آرش کشاورزی، اندریاس، سید مهدی بازارگرد و حفظ بازیکنانی چون شریفات و شیرکوند بازهم در قواره های یک تیم مدعی ظاهر شدند.

 

گفتنی است؛ تیم والیبال متین ورامین که برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود قدم به لیگ بیست و هشتم می گذارد در لیگ برتر امسال در گروه دوم قرار گرفته و با تیم های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز تهران، آلومینیوم المهدی بندر عباس، سایپا البرز، مهرپارس فارس و وزارت دفاع همگروه است.

 

متین ورامینترکیب تیم والیبال متین ورامین در فصل ۹۳ لیگ برتر مردان
جدید  تمدید شده
ردیف نام پست تیم قبلی ردیف نام پست
۱  بهروز عطایی سرمربی کاله آمل ۱ علی اصغر رزم فر سرعتی زن
۲ مهدی بازارگرد قطرپاسور پیکان تهران ۲  مصطفی شریفات سرعتی زن
۳ محمدطاهر وادی پاسور میزان خراسان ۳  شاهین مفیدی لیبرو
۴ حسام بخششی سرعتی زن پیکان تهران ۴ علیرضا نصر اصفهانی دریافت قدرتی
۵ آرش کشاورزی دریافت/قدرتی پیکان تهران ۵ احسن شیرکوند لیبرو
۶ آندریاس دریافت/قدرتی سری A ایتالیا
۷ صابر نریمان نژاد پاسور کاله مازندران
۸ مهدی فرجی  دریافت/قدرتی
۹ امیر غفور قطر پاسور باریج اسانس
۱۰ بهنام ابراهیمی قطر پاسور
۱۱ علیرضا طلوع کیان کمک مربی کاله مازندران
۱۲ چورا کمک مربی تیم ملی
۱۳ علی تاج الدین آنالیزور  شهرداری تبریز
۱۴ جواهری پزشک کاله
تاریخ ارسال : ۲۰ام آذر ۱۳۹۳
بازدید : 1560 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال