آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

مصاحبه با کواچ توسط خبر نگارصربستان

مصاحبه با کواچ توسط خبر نگارصربستان

کواچ

اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی الاصل تیم ملی والیبال ایران که در مراسم انتخاب بهترین ورزشکاران سال ۲۰۱۴ کشورش شرکت کرده بود، در خصوص حضورش در تیم ملی والیبال ایران و نتایجی که در رقابت های مختلف کسب کرده با سایت فدراسیون والیبال صربستان به گفتگو پرداخت.

 

کواچ در خصوص عدم راهیابی ایران به جمع ۴ تیم برتر مسابقات جهانی گفت: به عقیده من تفکر و ذهنیت ایرانی ها مانع از حضور ما در جمع ۴ تیم پایانی این رقابت ها شد چرا که به نظر می رسد در کشورهای آسیایی نتیجه گرفتن در رقابت های این قاره اهمیت بیشتری نسبت به مسابقات جهانی دارد.

 

وی افزود: ایران برای قهرمانی والیبالیست ها در مسابقات آسیایی، پاداش در نظر گرفته بود و به نظر من، بازیکنان انرژی و انگیزه اصلی خود را برای قهرمانی در بازی های آسیایی نگه داشته بودند. به همین دلیل، در پایان رقابت های قهرمانی جهان تیم ما افت کرد و کیفیت مراحل قبلی را به نمایش نگذاشتیم. اما تیم ما تا قبل از این بهترین سطح والیبال جهان را به نمایش گذاشت و این تفکر مهم ترین عامل عدم راهیابی ایران به فینال بود.

 

اسلوبدان کواچ در خصوص کسب مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون نیز اطهار داشت: ما به یک نتیجه عالی در بازی های آسیایی رسیدیم و طلا گرفتیم. اما این نتیجه هنوز برای من به عنوان یک مربی خوشایند نیست چرا که مسابقاتی نظیر قهرمانی جهان نسبت به بازی های آسیایی به مراتب از درجه بالاتری از اهمیت برخوردار است. این در حالیست که تنها ۴ تیم آسیایی در رقابت های قهرمانی جهان مسابقه می دهند، مسلم است که رقابت های قهرمانی بسیار مهم تر از آسیایی است.

 

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد:من امیدوارم که این ذهنیت تغییر کند. چرا که من تا پایان مسابقات المپیک ۲۰۱۶ با تیم ایران قرارداد دارم و به دنبال کسب موفقیت های بیشتری هستم.

تاریخ ارسال : ۷ام دی ۱۳۹۳
بازدید : 1229 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال