آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

متین ورامین با پیروزی به تعطیلات نیم فصل رفت

متین ورامین با پیروزی به تعطیلات نیم فصل رفت

جام زنده یاد حسین معدنی” عصر امروز با انجام شش دیدار پیگیری شد که در یکی از این مسابقات متین ورامین در حالی به مصاف نوین کشاورز تهران رفت که سعی داشت در روز غیبت  صدرنشین این گروه یعنی شهرداری ارومیه  سه امتیاز دیگر را دشت کند و فاصله اش را با صدر کم کند.
عطایی طبق معمول ترکیب همیشگی خود یعنی وادی، کشاورزی، دیمیتریوس، غفور، شریقات، بخششی و شیرکوند را به میدان فرستاد و در آنسوی میدان آرمات نیز علی پور ،پزشکی، دانشفر، محمد محمدکاظم،شیرود، شفیغی و موذن را راهی میدان کرد.
*ست اول(۲۵ – ۲۰ متین ورامین)
بازی برخلاف انتظار با دو امتیاز برتری نوین کشاورز آغاز شد.اما در ادامه درخشش غفور بازی را در امتیاز ۶ به تساوی کشاند ولی دو اشتباه از ورامینی ها باعث شد نوین کشاورز زودتر به امتیاز ۸ برسد. نوین کشاورز سعی داشت با استفاده از مهره های سرعتی خود که فصل گذشته شاگرد عطایی در کاله بودند از دفاع متین بگذرد که البته هم موفق بود.
در ادامه این ست متین موفق شد با دفاع های خوب خود وقت دوم استراحت فنی را به نام خودش کند و ۱۶ بر ۱۴ از حریف پیشی بگیرد. متین برخلاف دیدارهای ابتدای فصل در فاکتور دفاع روی تور کاملا موفق عمل می کرد. آرمات که در این دقایق شرایط تیمی خود را مساعد نمی دید دو بار پیاپی درخواست وقت استراحت کرد تا شاید بتواند کمی فاصله را کم کند ولی عملکرد خوب مهاجمان متین این اجازه را نداد و آنها فاصله امتیازی را به سود خود حفظ کردند.متین موفق شد ست اول را ۲۵ بر ۲۰ به نام خودش ثبت کند.
البته این ست با حواشی نیز همراه بود،پرتاپ سنگی از بیرون سالن گلعباسی و شکسته شدن شیشه سالن لحظاتی این دیدار را متوقف کرد.
*ست دوم (۲۵ – ۲۱ متین ورامین)
شروع نوین کشاورز همانند ست اول از میزبانش بهتر بود. آنها موفق شدند ۴ بر ۲ از حریف پیشی بگیرند. بازی جسورانه بلند زن های نوین این برتری را بیشتر کرد و عطایی مجبور شد تا در امتیاز ۶ بر ۳ درخواست وقت استراحت کند.بانکی ها وقت استراحت فنی اول را ۸ بر ۵ به نام خود رقم زدند.در این دقایق جدال دو تیم به جدال ادریس دانشفر و امیر غفور خلاصه می شد. دانشفر برای نوین کشاورز و غفور برای متین کسب امتیاز می کرد. دفاع خوب و حملات  منجر به امتیاز متین باعث شد تا آنها باز هم از حریف تهرانی خود پیشی بگیرند .این بار آرمات مجبور  شد تا در امتیاز ۱۳ بر ۱۱ درخواست وقت استراحت دهد. وقت استراحت فنی دوم زمانی آغاز شد که تابلوی امتیازات ۱۶ بر ۱۲ را به سود متین نشان می داد.آرمات که نمی خواست به این آسانی ست دوم را نیز به میزبان واگذار کند دست به تعویض و تغییر تاکتیک زد ولی دردی از تیمش دوا نکرد متین ست دوم را نیز ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد.
*ست سوم (۲۵ – ۱۸ متین ورامین)
با شروع این ست متین که دو ست قبل را به نام خود کرده بود بسیار با قدرت اغاز کرد.همان دو امتیاز برتری در شروع ست تا حدودی تکلیف این ست و این بازی را مشخص کرده بود. کسب امتیازات پیاپی خیلی زود آنها را به امتیاز ۸ رساند. با بازگشت دو تیم از وقت استراحت، متین با پنج امتیاز برتری نسبت به حریف سعی بر مدیریت بازی داشت.آنها موفق شدند با سرویس های هدف دار و خوب خود دریافت نوین را با مشکل روبرو کنند اکثر توپ های دوم خیلی سخت به پزشکی می رسید و این باعث می شد دفاع متین به خوبی شکل گیرد. متین با حفظ ۵ امتیاز برتری خود ۱۶ بر ۱۱ به استقبال وقت استراحت فنی دوم رفت.
نظم امتیاز گیری پیاپی دو تیم تا امتیاز ۲۰ بر ۱۵ ادامه داشت ولی یک باره متین بازدن سرویس های خوب و دفاع های عالی فاصله اش را افزایش داد.در آنسو نیز بانکی ها آمار خراب کردن سرویس هایشان را لحظه به لحظه بیشتر می کردند.متین در پایان این ست موفق شد ۲۵ بر ۱۸ به برتری برسد  و در نهایت این بازی را با حساب ۳ بر صفر پیروز شود.

 

تیم والیبال متین ورامین با کسب این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد ۱۲ رساند و نوین کشاورز نیز ۴ امتیازی باقی ماند.

 

لازم به ذکز است؛ شاگردان عطایی هفته هفتم و پایان نیم فصل نخست را با قرعه استراحت رو به رو هستند و نوین کشاورز باید در خانه از پارس مهر فارس پذیرایی کند.

تاریخ ارسال : ۲۰ام آذر ۱۳۹۳
بازدید : 1050 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال