آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

عکس های بازی والیبال ایران و امریکا

تیم ملی والیابل ایران (۸)

ادامه مطالب و ادامه عکس ها

 

تیم ملی والیابل ایران (۹) تیم ملی والیابل ایران (۱۰) تیم ملی والیابل ایران تیم ملی والیابل ایران (۱) تیم ملی والیابل ایران (۲) تیم ملی والیابل ایران (۳) تیم ملی والیابل ایران (۴) تیم ملی والیابل ایران (۵) تیم ملی والیابل ایران (۶) تیم ملی والیابل ایران (۷)

 

تیم ملی والیبال کشورمان در هفتمین دیدار خود در رقابت های لیگ جهانی با حساب ۳ بر صفر، صدرنشین مقتدر گروه B یعنی آمریکا را به راحتی هر چه تمام تر از پیش رو برداشت.

 

در این بازی تیم میهمان ۴۷ امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع روی تور و ۳ امتیاز مستقیم از سرویس به دست آورد و بازیکنان ایران ۴۲ امتیاز از حمله، هشت امتیاز از دفاع و ۳ امتیاز از سرویس‌های بدون بازگشت خود کسب کردند.

 

در این مسابقه همچنین بازیکنان تیم ایران ۲۶ امتیاز از اشتباهات تیم ملی آمریکا به دست آوردند و در مقابل ۱۵ امتیاز نیز از اشتباهات خود به حریف تقدیم کردند.

آمار والیبال ایران و آمریکا

تیم ملی والیبال کشورمان با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و آمریکا هم با همان ۱۷ امتیاز قبلی در رده نخست باقی ماند.

 

عکس های بازی والیبال ایران و امریکا

 

در پایان این بازی، شهرام محمودی با کسب ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان تیم ایران بود و پس از او سید محمد موسوی عراقی برای تیم کشورمان ۱۰ امتیاز گرفت.

در مقابل برای تیم ملی آمریکا هم آرون راسل و مت اندرسون هر دو با کسب ۱۳ بهترین عملکرد را داشتند.

گفتنی است، این نخستین شکست تیم ملی والیبال آمریکا در لیگ جهانی ۲۰۱۵ بود.

 

کواچ در خصوص عملکرد بسیار خوب ایران در این مسابقه نیز اظهار داشت: ۴ تیم قدرتمند همراه برزیل در مسابقات حاضر هستند. همیشه تلاش کردیم که بجنگیم. آمریکایی ها سرویس‌های پرشی خوبی می‌زنند و همیشه گفتم با این موضوع مشکل خواهیم داشت چراکه در ایران سرویس پرشی زیادی زده نمی‌شود. امروز به خوبی توانستیم این موضوع را کنترل کنیم. بعد از ۶ بازی خارج از خانه در مورد ایران اظهار نظر خوبی نشد و همه باید به تیم ایران و جنگندگی آن احترام بگذارند.

سرمربی صربستانی تیم ملی با اشاره به انتقادات اخیر از تیم ملی تصریح کرد: آنها که می‌گویند هنوز ۶ نفر اول تیم را نشناختم بگویم که درک خوبی از والیبال ندارند. ما ۱۴ بازیکن داریم. مربی آمریکا تلاش کرد از تمام مهره‌های خود استفاده کند تا نتیجه بگیرد و من هم همین کار را کردم. آنها که از این موضوع انتقاد می‌کنند درک درستی از والیبال ندارند.

وی در مورد ست دوم و اینکه بازی خیلی نزدیک شد، خاطرنشان کرد: خوش شانس بودیم. توپ نزدیک تور بود و سعی کردیم توپ را وارد زمین آمریکا کنیم در امتیاز آخر خوش شانس بودیم و خوشحالم که ست دوم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

کواچ در مورد اینکه بازی امروز مثل شطرنج بود، اظهار داشت: با این بازیکنان کار کردم و می‌دانم که چه چیزهایی برای ارائه دادن دارند. قائمی دریافت‌های خوبی دارد و در سرویس موثر است اما در توپ برگشتی عملکرد خوبی نداشت. زمانیکه میرزاجانپور و عبادی پور در کنار هم قرار گرفتند زوج خوبی تشکیل دادند. مقابل روسیه هم این زوج عملکرد خوبی داشتند و کلید پیروزی در آن بازی بودند. همیشه وقتی در ایران بازی می‌‌کردیم نگران میرزاجانپور بودم چراکه با احساساتش بازی می‌کند این مسئله برخی مواقع باعث بهتر بازی کردن او و برخی اوقات دلیل معکوس دارد. به همین خاطر می‌گویم تیم ملی ۱۴ بازیکن اصلی دارد. ما با ۱۶ بازیکن تمرین می‌کنیم. مرندی همیشه با تیم ب بازی می‌کرد و برخی فکر می‌کردند او در ترکیب اصلی نیست ولی وقتی در ترکیب اصلی بازی کرد دیدیم چه عملکرد خوبی داشت.

تاریخ ارسال : ۳۰ام خرداد ۱۳۹۴
بازدید : 1758 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال