آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

صحبت های مهسا صابری در مورد بازی با قزاقستان

مهسا صابری دریافت کننده تیم ملی والیبال

صحبت های مهسا صابری در مورد بازی با قزاقستان

 

به گزارش والیبال ، مهسا صابری درباره دیدار تیم والیبال بانک سرمایه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: آلتای قزاقستان تیم بزرگی و قدرتمندی است که از لحاظ سبک بازی بسیار شبیه به تیم ایران هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان این تیم خیلی سرعتی بازی نمی‌کنند ولی از حضور بازیکنان بلند قد زیادی بهره‌مند هستند. در واقع اگر ما بتوانیم مقابلشان خوب سرویس بزنیم و بازیکنان سرعتی‌زن این تیم را از کار بیندازیم موفق خواهیم شد.

صابری گفت: در مجموع در مقابل تیمی مانند قزاقستان باید بسیار جنگنده ظاهر شویم. در این صورت بدون شک شکست دادن این تیم دور از دسترس نخواهد بود. البته کار سختی داریم اما غیر ممکن نیست.

دریافت کننده تیم بانک سرمایه با اشاره به حضور سرمربی خارجی در کنار تیم بانوان ایران گفت: این مربی در مدت زمان ۳ ماه که در کنار تیم ما حضور دارد توانسته شخصیت تیمی ما را تغییر دهد و بازیکنان را به این باور برساند که شکست دادن هر تیمی برای ما ممکن است.

صابری خاطرنشان کرد : اگر بتوانیم در این مسابقات عنوان ششمی را کسب کنیم ، مقام ایده‌آلی بدست آورده‌ایم. در صورت کسب عناوینی مانند پنجم یا چهارم هم می‌توان گفت نتیجه‌ای رویایی رقم زده‌ایم. ما در تمام مسابقات با همه توان به میدان می‌رویم و امیدوار به کسب بهترین عنوان در پایان این رقابت‌ها هستیم.

لطفا  نظرات خود را  برای مدیران سایت  والیبال   ایراد فرمایید .

تاریخ ارسال : ۱۹ام شهریور ۱۳۹۵
بازدید : 2609 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال