آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

روس هامیزبان مسابقه قهرمانی جهان ۲۰۲۲

روس هامیزبان مسابقه قهرمانی جهان ۲۰۲۲

سفر دکتر آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال
(FIVB)، به روسیه و در پی توافق فدراسیون والیبال و وزارت ورزش روسیه، این کشور به عنوان میزبان رقابت های قهرمانی والیبال مردان جهان در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. پیش از این اخباری مبنی بر میزبانی روسیه در این رقابت ها در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود که با توافق دو طرف میزبانی ۴ سال عقب تر افتاد.

دکتر آری گراسا، در این زمینه گفت: از نظر من، تصمیم گرفته شده است. اگر فدراسیون والیبال روسیه و وزارت ورزش روسیه با این میزبانی موافقت کنند، مسابقات قهرمانی والیبال جهان ۲۰۲۲ در روسیه برگزار خواهد شد.

استانیسلاو شوچنکو، رئیس فدراسیون والیبال روسیه نیز نسبت به این قضیه اینطور واکنش نشاد داد: ما برای میزبانی مسابقات آماده هستیم. من فکر می‌کنم بازی‌های المپیک زمستانی در سوچی و مسابقات جام‌جهانی زیرسازی ورزشی بسیار خوبی را ایجاد کرده است؛ بنابراین مشکلی در میزبانی مسابقات والیبال ۲۰۲۲ نخواهیم داشت.

بدین ترتیب هنوز میزبان رقابت های والیبال قهرمانی مردان جهان در سال ۲۰۱۸ مشخص نشده و باید در این خصوص منتظر تصمیم فدراسیون جهانی والیبال باقی ماند.

گفتنی است؛ میزبانی بسیار خوب کشور لهستان از این رقابت ها در سال ۲۰۱۴ باعث افزایش توقعات در این زمینه شده و از طرفی فدراسیون جهانی والیبال نیز حساسیت زیادی نسبت به کیفیت میزبانی این رقابت ها دارد.

تاریخ ارسال : ۱۷ام آذر ۱۳۹۳
بازدید : 888 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال