آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

دیدار ایران و آرژانتین

دیدار ایران و آرژانتین

جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ از روز سه شنبه با دیدار تیم های ملی ایران و آرژانتین از ساعت ۷:۴۰ به وقت ایران در شهر هاماماتسوی ژاپن آغاز خواهد شد.

در کلینیک داوری مسابقات، مسئولان برگزار کننده این مسابقات در شهر هاماماتسو امروز در سالن هاماماتسو آرنا برای تمرین کردن برگزاری مسابقه بر اساس آخرین قوانین داوری و پروتکل برگزاری از جمله سرود کشورها و … دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین را با حضور دو تیم محلی در رده نوجوانان شبیه سازی کردند.

بازیکنان این دو تیم طبق روال قانونی مسابقات جهانی ابتدا آماده شدند و سپس برای یکی از تیم‌ها سرود ملی ایران و برای تیم دیگر سرود ملی کشور آرژانتین از سالن پخش شد. منشی‌های مسابقه هم سعی کردند در هنگام تعویض نام بازیکنان را در قالب دو تیم ایران و آرژانتین اعلام کنند. این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیمی که در نقش ایران بازی می‌کرد خاتمه یافت.

همچنین تیم طراحی کننده، پوستر مسابقات را در اکثر نقاط مجموعه ورزشی هاماماتسو آرنا نصب کرده است و نکته جالب توجه در این پوسترها قراردادن عکس امیر غفور، پشت خط‌زن تیم ملی والیبال ایران در کنار دیگر ستاره‌های والیبال جهان است. عکس غفور در کنار عکس بازیکنانی از کشورهای لهستان و روسیه و … قرار دارد.

دیدار ایران و آرژانتین
تیم ملی والیبال ایران روز سه شنبه، ۱۷ شهریور از ساعت ۷:۴۰ صبح به وقت ایران، در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۵ در شهر هاماماتسوی ژاپن برابر آرژانتین قرار می گیرد.

تاریخ ارسال : ۱۶ام شهریور ۱۳۹۴
بازدید : 1164 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال