آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

داوران ایرانی در لیگ جهانی والیبال

مسعود یزدانپناه

داوران ایرانی در لیگ جهانی والیبال

فدراسیون جهانی والیبال از مسعود یزدانپناه و ابراهیم فیروزی داوران بین المللی ایران برای قضاوت در لیگ جهانی دعوت کرد. به گزارش والیبال به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) پس از دعوت محمد شاهمیری برای قضاوت در لیگ جهانی والیبال، از دو داور بین المللی دیگر ایران نیز برای قضاوت در این رقابت ها که سال ۲۰۱۶ با حضور ۳۶ تیم در سه سطح برگزار می شود، دعوت کرد.

بر این اساس، مسعود یزدانپناه از ۲۴ تا ۲۶ ژوئن (۴ تا ۶ تیرماه ۹۵) قضاوت گروه F سطح سوم لیگ جهانی والیبال در آلماتی قزاقستان را بر عهده خواهد داشت.
همچنین ابراهیم فیروزی از یکم تا سوم جولای (۱۱ تا ۱۳ تیرماه) قضاوت مسابقات گروه I سطح یک لیگ جهانی در تهران و ۲۴ تا ۲۶ ژوئن (۴ تا ۶ تیرماه) دیدارهای گروه E سطح سه لیگ جهانی در کشور تونس را قضاوت خواهد کرد.

رقابت های لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۶ از ۲۶ خردادماه سال ۹۵ آغاز می شود. تیم ملی والیبال ایران در سطح یک این رقابت ها به مصاف تیم های برتر جهانی میرود.رقابت های سطح یک لیگ جهانی ۲۰۱۶ با حضور ۱۲ تیم پیگیری می شود و پس از پایان مرحله گروهی، تیم میزبان فینال همراه با ۵ تیم برتر جدول به مرحله نهایی صعود می کنند.فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان ۱۲ تیم شرکت کننده در سطح یک لیگ جهانی ۲۰۱۶ هستند.

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم .

تاریخ ارسال : ۱۸ام اسفند ۱۳۹۴
بازدید : 1700 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال