آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

حاشیه های دیدار ایران – آرژانتین

حاشیه های بازی ایران و ارژانتین

بازیکنان تیم ایران پس از صرف صبحانه به جلسه آنالیز رفتند تا آخرین شرایط و اتفاقات را مورد بررسی قرار دهند. تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۰:۴۵ به سالن هاماماتسو آرنا رسید تا خود را برای شروع رقابت با آرژانتین آماده کند. این در حالی بود که درهای سالن برای ورود هواداران از ساعت ۱۱:۱۵ باز شد.

ملی پوشان پس از ورود به مجموعه هاماماتسوآرنا به رختکن رفتند و کواچ چند دقیقه برای آن ها صحبت کرد و از آخرین شرایط حریفان و مسابقات برای بازیکنان توضیح داد و پس از آن ملی پوشان در یکی از سالن های فرعی مجموعه هاماماتسو آرنا به گرم کردن مشغول شدند.

بازیکنان تیم های ملی والیبال ایران و آرژانتین از ساعت ۱۱:۴۵ وارد سالن اصلی مسابقه شدند و کواچ، سرمربی ایران محمودی، عبادی پور، معروف، قائمی، مرندی، موسوی و غلامی را برای شروع بازی وارد میدان کرد. برخلاف معمول ولاسکو در امتیازهای ابتدایی روی نیمکت نشسته بود و از روی نیمکت تیمش را هدایت می کرد.

با وجود اینکه ظرفیت سالن ۵ هزار نفر است، اما برای دیدار ایران و آرژانتین تنها حدود ۳۰۰ نفر به سالن آمده بودند که در این بین حدود ۳۰ هوادار ایرانی بودند و با در دست داشتن پرچم کشورمان از ملی پوشان حمایت می کردند. تماشاگران حاضر در سالن تیم های مورد علاقه خود را تشویق نمی کردند و به نوعی تنها نظاره گر مسابقه بودند.

ست اول این مسابقه در آرامش و سکوت با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران تمام شد. در ست دوم زمانی که ایران توانست امتیاز ۱۳ را کسب کند و با حریف خود به تساوی برسد ولاسکو بسیار عصبی شد و توپی که کنار زمین بود را شوت کرد.

گوینده سالن هر تیمی که عقب می افتاد را تشویق می کرد و از تماشاگران هم می خواست که آن تیم را تشویق کنند که اغلب مواقع این درخواست وی بی جواب می ماند. ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه هم با حضور در سالن هاماماتسو آرنا دیدار تیم های ملی ایران و آرژانتین را از نزدیک تماشا کرد.

از آغاز ست سوم بر تعداد تماشاگران حاضر در سالن مسابقه اضافه شد و ژاپنی ها هم به سبک همیشگی خود بعد از دیدن هر صحنه جذاب، بازیکنان هر دو تیم را تشویق می کردند. در امتیاز ۲۱ بر ۱۷ ست سوم که بازی به سود آرژانتین بود ولاسکو درخواست ویدیو چک کرد که درخواست وی هم درست و برخلاف نظر داور بود؛ همین امر موجب شد تا ولاسکو بخندد و با نگاه به سمت تیم ایران چشمک بزند.

آنالیزورهای تیم های مختلف با حضور در سالن هاماماتسو آرنا به آنالیز بازی ایران و سایر تیم ها مشغول بودند.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود فردا چهارشنبه ۱۸ شهریور از ساعت ۱۰:۳۰ (به وقت تهران) برابر تونس قرار خواهد گرفت.

حاشیه های دیدار ایران – آرژانتین

تاریخ ارسال : ۱۷ام شهریور ۱۳۹۴
بازدید : 1255 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال