آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

جای خالی بانوان وکیفیت بد پخش تلوزیونی

ممنوعیت ورود کلیه بانوان ایرانی به استادیوم های ورزشی درحالی دیشب در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی اجرا شد که چند زن هوادار که تعدادشان کمتر از انگشتان یک دست بود، با حضور درکنار کادر فنی و اعضای تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به تشویق و حمایت از تیم ملی پرداختند تا این سوال ایجاد شود که این چند بانو چه کسانی بودند و در میان چنین تدابیر سفت و سخت امنیتی چطور موفق به حضور در آزادی تهران شدند.

حضور بانوان در مسابقه های والیبال

حضور بانوان در مسابقه های والیبال

بر همین اساس، میثم جعفری، مدیر تشریفات فدراسیون والیبال که به نوعی مسئول ورود این بانوان به سالن مسابقه هم بود در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: خانم ورونیکا از سفارت روسیه آمده و معاون کنسول این کشور است که به همراه فرزندان خود به سالن مسابقه آمده بود. وی اصالت روسی دارد، اما همسرش ایرانی است و فرزندانش دو رگه ایرانی – روسی هستند.

 

وی ادامه داد: چند خانم هم از سفارت مجارستان در سالن مسابقه حضور داشتند که به همراه فرزندان خود به سالن آزادی آمده بودند. خانم دیگری که در سالن حاضر شده بود پاسپورت ایتالیایی داشت و در سفارت این کشور مشغول فعالیت است. وی پاسپورت ایتالیایی دارد، اما همسرش ایرانی است.

 

بنابراین به نظر می رسد، پاسپورت کشورهای خارجی بهترین راه حل برای ورود بانوان به سالن های ورزشی ایران است.

 

اما علارغم همه ی زیبایی های این مسابقه، جای خالی بانوان خبرنگار و عکاس که سال گذشته حضور موثری در این بازی های خانگی ایران داشتند کاملا حس می شد و در شرایطی که مسئولان فدراسیون والیبال ایران به جهت فشارهای فدراسیون جهانی در چندماه گذشته بدنبال لغو محرومیت هواداران زن برای ورود به سالن بودند، جلوگیری از ورود بانوان خبرنگار و عکاس به رقابت های امسال ، بسیار تصمیم عجیبی به نظر می رسد. همچین جایگاه خبرنگاران نظم همیشگی را نداشت و افراد متفرقه زیادی در آن حضور داشتند.

 

علاوه بر آن در پخش زنده دیدار امشب بارها شاهد قطعی صدای سالن و گزارشگر بازی بودیم و همچنین کارگردانی و زاویه پخش تصاویر این مسابقه نیز رضایت بخش نبود و به نظر می رسید نمایش تبلیغات اطراف زمین بیشتر از پخش خود بازی مورد توجه قرار گرفته است. که البته با توجه به کلاس بالای رقابت های معتبری چون لیگ جهانی، امیدواریم این کاستی ها در رقابت ها پیش رو بر طرف شده و والیبال ایران بتواند در تمامی زمینه ها نمره قبولی بگیرد.

 

 

جای خالی بانوان وکیفیت بد پخش تلوزیونی

تاریخ ارسال : ۳۰ام خرداد ۱۳۹۴
بازدید : 1417 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال