آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

تیم والیبال قزوین تعلیق شد

تیم هیات والیبال قزوین تعلیق شد

تیم والیبال قزوین تعلیق شد

به گزارش برفی ها  به نقل از  رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت : تیم هیات والیبال قزوین به علت استفاده از بازیکن صغر سنی،تعلیق شد و تا اطلاع ثانوی اجازه حضور در رقابت های قهرمانی کشور را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از فدراسیون والیبال، منوچهر پورحسن افزود: به خاطر تخلف تیم قزوین که به مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دسته یک راه یافته بود، هیات والیبال قزوین تعلیق شد و نتایج دو مسابقه مرحله نهایی اعلام نمی شود تا کمیته انضباطی در نشستی درباره نتایج نهایی مسابقات، شرایط این تیم و دو بازیکن متخلف تصمیم گیری کند. این مسابقات که با حضور ۱۰ تیم به میزبانی تبریز پیگیری می شد، امروز با دو مسابقه در مرحله نهایی به پایان رسید.

وی افزود: تیم های آذربایجان شرقی و قزوین برای عنوان سومی دیدار رده بندی به مصاف هم رفتند و تیم های توابع تهران و تهران نیز برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دادند.یونس حسن زاده به عنوان نماینده فدراسیون والیبال ناظر این رقابت ها بود.لطفا جهت حمایت از سایت در نظرات  نظرسنجی ها و از سایر صفحات سایت هواداری والیبال دیدن فرمایید  جهت حمایت مالی از سایت  رو بنرها کلیک فرمایید

منبع :iribnews.ir

تاریخ ارسال : ۲۷ام مرداد ۱۳۹۴
بازدید : 1517 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال