آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

تیم ملی ایران وارد امریکا شد

عکس عادل غلامی در امریکا

عکس عادل غلامی در امریکا

 

تیم ملی والیبال کشورمان صبح دیروز یکشنبه سوم خرداد ماه، پراگ را به منظور برگزاری اولین و دومین مسابقه خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ والیبال ترک کرد و پس از سفری حدودا ۱۷ ساعته وارد لس آنجلس محل برگزاری دو دیدار نخست خود با تیم ملی امریکا شد و در فرودگاه مورد استقبال ایرانی های مقیم این کشور قرار گرفتنذ.

برای دیدن عکس به ادامه مطالب بروید

شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی کشورمان در زمان سفر تیم از پراگ به لس آنجلس دچار بیماری سرماخوردگی شد که با مراقبت ها و تلاش های دکتر افروزی، پزشک تیم ملی، بیماری وی تا حد زیادی رو به بهبود گزارش شده است.
دکتر افروزی در این خصوص گفت: شهرام محمودی در سفر ۱۶ ساعته ما به امریکا دچار سرماخوردگی شد و شکر خدا با استراحت و مراحل درمانی که انجام دادیم، انشالله در تمرین کار با وزنه شرکت خواهد کرد و تا ۴۸ ساعت دیگه به طور کامل بهبود پیدا می کند.

همچنین، دیجان ولیچویچ ملقب به گوسا که از ابتدای سال جاری به تیم ایران پیوسته و تیم ملی کشورمان را تا پایان شهریور ماه به عنوان مربی همراهی می کند، به علت نداشتن ویزای امریکا از همراهی تیم در این سفر و دو بازی نخست لیگ جهانی باز ماند.
وی پس از اتمام اردوی تیم ملی در جمهوری چک به لهستان رفت تا ضمن تماشا وآنالیز بازی لهستان و روسیه، از بازی سوم ایران در لیگ جهانی، تیم ملی والیبال کشورمان را همراهی کند.

عکس عادل غلامی در امریکا

عکس عادل غلامی در امریکا

بچه های تیم ملی در امریکا

بچه های تیم ملی در امریکا

تیم ملی والیبال ایران در امریکا

تیم ملی والیبال ایران در امریکا

عکس سعید معروف در امریکا

عکس سعید معروف در امریکا

عکس شهرام محمدی در امریکا

عکس شهرام محمدی در امریکا

 

تیم ملی ایران وارد امریکا شد

 

 

 

اخرین خبر :

صبح امروز سه شنبه پنجم خرداد ماه به وقت محلی اولین جلسه تمرین خود را که به کار با وزنه اختصاص داشت، برگزار کرد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در ابتدای این تمرین برنامه آمادگی تیم را برای بازیکنانش تشریح کرد و سپس خطاب به آنها گفت: ما از دیروز عصر وارد شرایط اردوی شبانه روزی مسابقات شده ایم و به هیچ غیر از مسابقه فکر نمی کنیم. تمام فعالیت های ما در راستای رسیدن به آمادگی صد در صد برای انجام مسابقه خواهد بود. از امروز دو جلسه تمرین می کنیم و یک جلسه استراحت خواهیم داشت. به این صورت که امروز دو جلسه تمرین می کنیم و فردا صبح را استراحت و عصر را تمرین خواهیم کرد. بدین ترتیب برنامه امادگی تیم تا روز مسابقه به همین روال ادامه پیدا خواهد کرد.
سپس بازیکنان زیر نظر کارلو ساتی به گرم کردند پرداختند و در سالن مجهز بدنسازی یو اس سی به کار با وزنه پرداختند.
تمرین امروز در شرایط خوبی برگزار شد و با توجه به مسافرت طولانی تیم، ملی پوشان ریکاوری خوبی برای بازگشت به سطح آمادگی مورد نظر داشتند. شهرام محمودی هم در این تمرین حضور داشت و همانند دیگر بازیکنان بر اساس برنامه بدنسازی اش به کار با وزنه پرداخت.
مردان والیبال کشورمان امروز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی دومین جلسه تمرین خود که به کار با توپ اختصاص دارد را در سالن تمرین یو اس سی زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند

 

مصاحبه با معروف در باره بازی با امریکا در لیگ جهانی ۲۰۱۵

تاریخ ارسال : ۶ام خرداد ۱۳۹۴
بازدید : 1509 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال