آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

تحلیل هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال

تحلیل هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال

 

کرکره هفته ششم رقابتهای لیگ برتر والیبال با انجام شش بازی پایین کشیده شد تا در یک هفته مانده به پایان نیم فصل نخست مسابقات، رقابتها به اوج خود برسد. در جدال های هفته ششم شهرداری تبریز در پایتخت دست به کار بزرگی زد و در خانه والیبال سه برد و در یک ماراتن زیبا ودیدنی از سد پیکان گذشت. هرچند پیمان اکبری سرمربی خودروسازان از داوری گله مند بود اما تبریزها با بازیسازی علیرضا بهبودی ،آبشارهای جانانه میکائیل تاجر چپ دست گنبدی و دریافت های بی نقص سجادی و دفاع های حسن صنوبری اولین شکست پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران را رقم زدند تا همه ماست ها را کیسه کنند.

 

در زاهدان هم یاران بای محمد دوجی کولاک کردند؛ آنان در جهنم هواداران سیستانی موفق شدند در سه ست متوالی بر شهرداری زاهدان غلبه کنند. آنطور که از شواهد بر می آمد غرور کاذب پس از دو برد متوالی بر شاگردان قوچان نژاد چیره شد تا زاهدانی ها رقیب خود را دستکم بگیرند درحالی که  گنبدی های مغموم همچون مار زخمی در سه ست دومین باخت خانگی شهرداری را رقم زدند تا به وضعیت بد خود در جدول امتیازات سروسامان دهند.

 

در گنبد کاووس هم یاران عظیم جزیده هدیه همشهریای خود را پس نفرستادند و با غلبه بر ارتعاشات صنعتی فاصله خود را با شهرداری زاهدان رده چهارمی کمتر کردند . هرچند که نوجوانان تا آستانه امتیاز گرفتن پیش رفتند اما در ست چهارم چوب عدم تجربه خود را خوردند در حالی که گنبدی ها با بازی هوشمندانه خود در امتیازات پایانی از دادن امتیاز قسر در رفتند.

 

اما در گروه دوم مسابقات ، دوئل حساس هفته را آلومنیوم المهدی از وزارت دفاع برد تا نخستین شکست شاگردان دکتر نفرزاده در ساحل جنوبی رقم بخورد. در این بازی زیبا که در بسیاری از صحنه ها حاشیه بر متن بازی غلبه کرد برای میزبان فرهاد صالح افزون، مجتبی غیاثی و آرش صادقیانی سنگ تمام گداشتند تا ناصر شهنازی به قول خود وفا کند. در زمین تیره پوشان وزارت دفاع هم آصفی در کنار بابک امیری تعویض های طلایی دکتر نفرزاده بودند که مثمرثمر واقع شدند.

 

در سالن گلعباسی ورامین هم متین در سه ست به راحتی هرچه تمام نوین کشاورز را مغلوب خود کرد. ورامینی ها با حربه سرویس به خوبی دو یار دریافت کننده کشاورزان را از دور خارج کردند تا با شناسایی مهاجمان بر روی تور بازی را در ست بگیرند که چنین هم شد؛ مصطفی شریفات در دفاع روی تور مرد اول مدافع عنوان قهرمانی بود هرچند که شاگردان عطایی بازی قابل قبولی بروز دادند  تا شکست های سریالی تیم  تهرانی ادامه داشته باشد.

 

در شیراز هم مهر پارس که پیش بینی می شد حداقل یک امتیاز از سایپا بگیرد موفق به این کار نشد زیرا نارنجی پوشان عزم خود را برای سه امتیاز جزم کردند. سایپا  فقط در ست سوم اسیر میزبان شد ولی در سه ست بعدی بازی منطقی ارائه داد تا دست پر از شیراز به خانه برگردد.

تاریخ ارسال : ۲۰ام آذر ۱۳۹۳
بازدید : 1012 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال