آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

برنامه دیدارهای نیمه نهایی والیبال باشگاه های آسیا

برنامه روز هفتم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا

برنامه دیدارهای نیمه نهایی والیبال باشگاه های آسیا

در نیمه نهایی والیبال  ، ایران به مصاف فیلیپین  میزبان  خواهد رفت و برای رسیدن به مقام  پنجمی تا  هشتمی این  سری از مسابقات  تلاش خواهد کرد.

نتایج روز ششم بازی ها  به شرح زیر است :

ان ای سی ژاپن  ۳ – تی گرند چین تایپه   ۰

بایا ارمی چین  ۳  – فوتون فیلیپین  ۰

بانک سرمایه ایران  ۱ – آلتای قزاقستان  ۳

بانکوک گلس تایلند  ۳  – پست بانک ویتنام ۰

برنامه نیمه نهایی باشگاه های آسیا  به وقت ایران :

اندونزی – کره   (  ۱۳۹۵/۰۶/۲۰   ساعت    ۰۶:۳۰  صبح )

فیلیپین – ایران  (  ۱۳۹۵/۰۶/۲۰   ساعت  ۰۸:۳۰  صبح  )

چین تایپه –  ویتنام (  ۱۳۹۵/۰۶/۲۰   ساعت  ۱۰:۰۰  صبح  )

چین – قزاقستان (  ۱۳۹۵/۰۶/۲۰   ساعت   ۱۳:۰۰  ظهر )

ژاپن – تایلند (  ۱۳۹۵/۰۶/۲۰   ساعت   ۱۵:۳۰  بعداز ظهر  )

خلاصه بازی امروز  ایران با آلتای قزاقستان

ست نخست این دیدار را عالی آغاز کردند و از همان ابتدا با نمایش خوب از حریف قدرتمند خود پیش افتادند. بازیکنان تیم آلتای قزاقستان چند امتیاز پیاپی کسب کردند و موفق شدند اختلاف امتیاز را کاهش دهند و در امتیاز ۱۹ دو تیم برابر شدند. مایدا دست به تعویض زد و مهسا صابری را به جای زینب گیوه به میدان فرستاد. تغییرات مایدا در زمین سبب شد بازیکنان ایران باز هم برتری را از آن خود کنند و در نهایت ۲۵ بر ۲۰ برنده این ست شوند.

در ست دوم قزاق‌ها با اتکا بر دفاع روی تور عالی توانستند از همان ابتدا نسبت به ایران نمایش بهتری داشته باشند. هر چند بازیکنان ایران در دقایقی از این ست نمایش نسبتا خوبی داشتند اما در مجموع ست پرخطایی را پشت سر گذاشته و با ۱۳ خطای فردی در مجموع ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را به تیم آلتای قزاقستان واگذار کردند.

شاگردان مایدا در ست سوم از همان ابتدا با تمام توان بازی کردند. مائده برهانی که در ست دوم از زمین خارج شده بود به میدان بازگشت. کسب امتیاز در این ست از همان ابتدا پایاپای پیش می‌رفت. از امتیاز ۸ به بعد باز هم این بازیکنان ایران بودند که با عملکرد خوب خود از حریف پبش افتادند و سرمربی آلتای را مجاب به گرفتن وقت استراحت فنی کردند. باز هم بازیکنان قزاقستان اختلاف امتیاز را جبران کردند و در امتیاز ۲۰ دو تیم برابر شدند. در نهایت این تیم قزاقستان بود که به سختی توانست در این ست از سد تیم بانک سرمایه عبور کرده و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.

ست چهارم با برتری بازیکنان تیم آلتای آغاز شد. این تیم در همان ابتدای ست ۴ امتیاز کسب کرد و از تیم ایران پیش افتاد. با این حال بازیکنان ایران موفق شدند نتیجه را در امتیاز ۱۰ برابر کنند. اما در ادامه باز هم قزاق‌ها پیش افتادند و توانستند اختلاف امتیاز خود با تیم والیبال  ایران را زیاد کرده و در نهایت برنده این ست و این بازی شوند.

 

تاریخ ارسال : ۱۹ام شهریور ۱۳۹۵
بازدید : 2354 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال