آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

بازگشت سعید معرف به ایران از روسیه

عکس سعید معرف

عکس سعید معرف

میرسعید معروف که به عنوان پاسور پیراهن تیم پرستاره زنیت کازان روسیه را به تن داشت پس از کسب دو عنوان ارزشمند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ روسیه با کوله باری از تجربه های ناب پنج شنبه هفته گذشته به ایران بازگشت و پس از یک هفته استراحت امروز به تمرینات تیم ملی ملحق شد و کنار هم تیمی هایش به تمرینات توپی پرداخت.

ملی پوشان والیبال کشورمان در حالی کاپیتان خود را در سال جدید ملاقات می کنند که تا پایان اردوی اول تیم تنها چند روز باقی مانده است و کاروان تیم ملی ایران برای برپایی اردوی برون مرزی یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه کشور را به مقصد فنلاند ترک خواهد کرد. شاگردان کواچ پس از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم های ملی فنلاند و جمهوری چک برای انجام اولین دیدار خود در لیگ جهانی عازم لس آنجلس خواهند شد.

….

وی در خصوص مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۵ اظهار داشت: در گروه سختی قرار داریم و شانس صعودمان کم است که البته مردم توقع زیادی از ما دارند و همانند دو سال گذشته تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال افزود: امیدوارم توقعات مردم از تیم ملی به جا باشد. مردم بدانند که ما نه در تمرین و نه در بازی کم نگذاشته و نخواهیم گذاشت.

 

کاروان تیم ملی والیبال کشورمان ۲۰ اردیبهشت برای برپایی اردوی تدارکاتی برون مرزی و انجام چند دیدار تدارکاتی مقابل فنلاند و چک کشور را ترک می کند و دهم خردادماه برای انجام اولین دیدار لیگ جهانی خود در شهر لس آنجلس مقابل ایالات متحده آمریکا صف آرایی خواهد کرد.

 

بازگشت سعید معرف به ایران از روسیه

تاریخ ارسال : ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۴
بازدید : 1580 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال