آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

بازگشت امیرغفور و حمزه زرینی به تیم ملی

بازگشت امیرغفور و حمزه زرینی به تیم ملی

بچه ها همون طور که میدونید حمزه رزینی خیلی وقت بود که اسب دیده بود  و توی تیم ملی والیابل نبود // همچنین امیر غفور توی بازدی های اخر خودش توی اینچئون  اسیب دیده بود //ولی اسیب دیدگی هر ۲ این دوستان خوب شده و در هفته ۵ لیگ برتر والیبال حضور داشتن امید واریم در بازدی های لیگ جهانی ۲۰۱۵ هم بتونن خوب بازی کنن

………………………

امیرغفور و حمزه زرینی دو ملی پوش مصدوم تیم والیبال متین ورامین امروز در دیدار برابر سایپا به میدان رفتند

از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر امروز سایپا البرز میزبان متین ورامین بود. دیداری که در نهایت با برتری ۳ بر یک مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

اما این دیدار یک نکته جالب توجه داشت و آن حضور امیر غفور پشت خط زن ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان در ترکیب اصلی تیم متین ورامین بود. غفور که پس از پایان بازی های اینچئون به جهت مصدومیت از ناحیه مچ پا چهار هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست داد سرانجام امروز برای تیم باشگاهی خود به میدان رفت و بازی تاثیر گذاری را برای تیم باشگاهی خود به نمایش گذاشت.

همچنین حمزه زرینی دیگر ملی پوش والیبال کشورمان نیز که به جهت آسیب دیدگی از ناحیه زانو و عمل جراحی حدود ۱۰ ماه خارج از میادین بود امروز در دقایقی کوتاهی از بازی در ترکیب متین قرار گرفت تا رفع مصدومیت وی نیز خبر خوش دیگری برای تیم ملی والیبال کشورمان باشد.

در ترکیب سایپا نیز آرش کمالوندی قرار دارد که یک سال به جهت پارگی رباط صلیبی دور از دنیای توپ و تور بود و خوشبختانه این ملی پوش با اخلاق والیبال کشورمان نیز از ابتدای لیگ برتر برای تیم باشگاهی خود به میدان می رود و آماده بازگشت دوباره به ترکیب تیم ملی می شود.

تاریخ ارسال : ۱۶ام آذر ۱۳۹۳
بازدید : 1199 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال