آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

ایران پکیج سورپرایزی مسابقات قهرمانی جهان

ایران پکیج سورپرایزی مسابقات قهرمانی جهان

ماهنامه تخصصی VolleyWorld که  هر ماه توسط فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) منتشر  و به والیبال جهان می پردازد، در تازه ترین شماره خود مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۴ در لهستان را به طور ویژه مورد بررسی قرار داده و به تیم والیبال ایران نیز به عنوان یکی از تیم های شگفتی ساز این دوره پرداخته است.

امیر غفور

در این شماره که ابتدا تمام ۲۸ تیم حاضر در مرحله مقدماتی به ترتیب گروه بندی آنها مورد بررسی قرار گرفته اند در بخش مربوط به ایران از تصویر امیر غفور پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال کشورمان استفاده و تیم ایران اینطور معرفی شده است:

«والیبال ایران پکیج سورپرایزی مرحله اول این مسابقات بود. تیم ملی ایران با بازی امیر غفور که توانست ۲۱ پوئن​ کسب کند، موتور والیبال آمریکا راخاموش کرد. آنها توانستند در برابر ایتالیا، پرتوریکو و بلژیک برنده شوند و از سال ۱۹۷۰ برای نخستین بار در چهار مسابقه پیروز شدند.»

در بخش دیگری که مربوط به بررسی عملکرد تیم های راه یافته به گروه E این  رقابت ها است در مورد عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان نوشته شده: ایران رکورد تیمی جدید بدست آورد. آنها در روز دوم در مرحله دوم، پس از پیروزی برابر آرژانتین توانستند در مجموع در ۴ مسابقه متوالی پیروز شوند. این تنها برای دومین بار بود که ایران توانست تیمی از آمریکای جنوبی را شکست دهد. ​​آنها همچنین رکورد دیگری را نیز بدست آوردند و والیبالیست های ایرانی در مرحله سوم برابر تیم های استرالیا و صربستان پیروز شدند.

 

معرفی کامل تیم های حاضر در این مسابقات، جداول رده بندی هر مرحله، نتایج تیم ها، تصاویری از این مسابقات، معرفی بهترین بازیکنان این دوره، تاریخچه رقابت های قهرمانی مردان جهان، معرفی قهرمانان تمام ادوار، بررسی میزبانی لهستان و… از دیگر مطالبی است که این مجله در جدیدترین شماره خود به آن پرداخته است

تاریخ ارسال : ۲۶ام آذر ۱۳۹۳
بازدید : 1708 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال