آخرین خبرها و حاشیه های والیبال
ads
ads

آخرین وضعیت مصدومان سرشناس لیگ برتر

میلاد عبادی پور

 

آخرین وضعیت مصدومان سرشناس لیگ برتر

میلاد عبادی پور، دریافت کننده قدرتی تیم والیبال شهرداری ارومیه که هفته گذشته در دیدار مقابل نوین کشاورز به جهت پیچیدگی مچ پای راست زمین مسابقه را ترک کرد، حداقل یک ماه باید استراحت کند و بنابراین در دیدار حساس برابر متین ورامین شهرداری ها را همراهی نخواهد کرد.

طبق اعلام پزشک تیم شهرداری ارومیه، رباط های خارجی پای این بازیکن دچار پارگی و ترک خوردگی ناچیزی نیز در مچ پایش ایجاد شده است، بنابراین پای عبادی پور آتل بندی شده و این بازیکن تا یکماه نمی تواند بازی کند.

اما پوریا فیاضی دیگر ملی پوش شهرداری ارومیه که وی نیز به جهت پیچیدگی مچ پا در تمرینات این تیم پیش از بازی مقابل نوین کشاورز دچار مصدومیت شده و هفته نهم به استراحت پرداخته بود، هم اکنون در وضعیت مساعدی قرار دارد و می تواند تیم خود را در هفته دهم همراهی کند.

همچنین سید محمد موسوی عراقی دیگر ملی پوش والیبال کشورمان نیز که امسال در تیم باشگاهی پیکان توپ می زند، در تمرینات پیش از بازی هفته نهم این تیم دچار پیچیدگی خفیف از ناحیه مچ پا شد و دیدار برابر تعاون را از دست داد . موسوی هم اکنون دوران نقاهت خود را سپری می کند و بنابراین این بازیکن هم به احتمال فراوان غایب بزرگ پیکان در دیدار حیثیتی این تیم برابر میزان صدرنشین خواهد بود.

آخرین وضعیت مصدومان سرشناس لیگ برتر,lwn,l ,hgdfhg,مدومان لیگ ربرتر,آسیب دیدگی,بازیکنان مصدوم,غایبان بازی,میلاد عبادی پور,والیبال,والیبال ایران,پیچ خوردگی ,آخرین وضعیت مصدومان سرشناس لیگ برتر,lwn,l ,hgdfhg,مدومان لیگ ربرتر,آسیب دیدگی,بازیکنان مصدوم,غایبان بازی,میلاد عبادی پور,والیبال,والیبال ایران,پیچ خوردگی ,آخرین وضعیت مصدومان سرشناس لیگ برتر,lwn,l ,hgdfhg,مدومان لیگ ربرتر,آسیب دیدگی,بازیکنان مصدوم,غایبان بازی,میلاد عبادی پور,والیبال,والیبال ایران,پیچ خوردگی ,آخرین وضعیت مصدومان سرشناس لیگ برتر,lwn,l ,hgdfhg,مدومان لیگ ربرتر,آسیب دیدگی,بازیکنان مصدوم,غایبان بازی,میلاد عبادی پور,والیبال,والیبال ایران,پیچ خوردگی ,

منبع – izlenme-satin-al.com

تاریخ ارسال : ۲۴ام دی ۱۳۹۳
بازدید : 1563 بازدید

نظرات کاربران

مطالب روز والیبال